background

Garanti Hizmet Çözümleri

Garanti Hizmet Çözümleri

HPE Kontrat Uzman partner’ı olarak HPE Gold ServiceOne Enterprise iş ortağı yetkinliğimiz ile HPE markalı ürünlerinizde Garanti Hizmetleri Çözümlerimizden faydalanmak isteyen müşterilerimizin, telefon ya da e-posta yoluyla Treo Bilgi Teknolojilerine ulaşıp arızalı ürünlerinin model ve seri numara bilgisini iletmeleri yeterlidir.

chart

Yetkili uzmanlarımız en kısa zamanda arızalı ürünün garantili olup olmadığını, garantisinin son tarihini ve garanti seviyesi bilgisini müşterilerimiz ile paylaşmaktadır. Ürün garantili ise gerekli servis kayıtlarını hemen açarak, garanti seviyesine uygun şekilde, arızalı ürün onarımı ya da parça değişimi yapılmaktadır.

Ayrıca uygun servis seviyesinin seçimi konusunda destek tercih edilen servis kapsamında alınan hizmet gibi süreçlerde gerekli tüm desteği sağlayabilmekteyiz. Müşteri talebi doğrultusunda Ürünün garantisi sona ermiş ise, expertiz işlemi yapılarak ticari ürün kapsamında müşterilerimize teklifi iletilir. Alınacak onay doğrultusunda cihazların onarımları gerçekleştirilerek yüksek seviyede müşteri memnuniyeti hedeflenmektedir.

Bu hizmeti ücretsiz olarak server,storage cihazlarınız için verip, bu sayede özellikle sistem odalarındaki kritik görevleri olan tüm envanterlerinin model ve seri numaralarını, garanti durumlarını, garanti sona erme tarihlerini, uygun kontrat seçeneklerini, risklerini, analizlerini ve maliyetlerini detaylı olarak sunabiliyoruz.

HPE Multivendor Yenileme Nedir? & Avantajları Nelerdir?

IT alt yapısında bulunan HPE ve farklı marka tüm ürünler için servis hizmetlerini kapsayan bakım anlaşması

Yönetim Kolaylığı

Farklı zamanlarda alınmış farklı garanti seviyeleri olan tüm ürünlerin tek bir çatı altında toplanması

Tek vendor üzerinden yapıldığı için fiyat avantajı

Hizmetimizin Müşterilerimize Sağladığı Faydalar:

Veri merkezinizdeki marka bağımsız tüm aktif  envanterinizin bakımını, Türkiye’deki en yaygın servis ağına sahip olan HPE Türkiye çatısı altında birleştirebilirsiniz. Bu sayede elde edeceğiniz maliyet avantajının yanısıra sorunun en hızlı şekilde çözüme ulaşmasını da tek bir üretici kontağı ile sağlamış olacaksınız.

Cihazlarınızdaki Kesinti Risklerini Minimize Edin

Kullanmakta olduğunuz ürünlerinizin donanımsal olarak arızalanmaları durumunda efor sarf etmeden Treo Bilgi Teknolojileri sayesinde sisteminizde oluşabilicek kesintilere karşı risklerinizi minimum seviyeye indirin. Bu sayede, arızalı parçanın temin edilememesi, yüksek servis hizmeti ücreti ve temin süresi gibi sorunlar ile uğraşmak zorunda kalmadan çalışmanın avantajlarını yaşayın.

Tek Noktadan Servis ve Garanti Hizmeti Yönetimi

Ürünlerinizin arızalanarak risk oluşması durumunda ise sadece bir telefon ya da e-mail ile onarımlarını anlaşma kapsamında ve taahhüt süresinde tek çözüm ortağı ile yönetin.

Ayrıcalık İlgi ve Hizmet Sahibi Olun

Bu hizmeti bizden almanız durumunda, herhangi bir üreticiden alamayacağınız  7x24 monitöring hizmetimizden de ücretsiz (eğer ücretsiz diye lanse ediyorsak )faydalanacaksınız. Böylece tüm IT envanterinizi tek ekrandan yönetebilirsiniz. Sistem bazlı trend analizi ve raporlama yapabilir, sisteminizde sorun oluşmadan mühendislerimiz tarafından sistemdeki alarmlara müdahale edilebilir, sorun çözülüp aylık olarak sizlere raporlayabiliriz. Müşterilerimize Teknik Destek Hizmetinin bir anlaşmayla sunulma amacı, firmaların talep edeceği servislerde öncelikli destek alabilecek olmasıdır. Treo Bilgi Teknolojilerinin sahip olduğu tüm ayrıcalıkların avantajlarından faydalanın.